Rabu, 04 November 2015

Minum 'Dingin' anda Away di Hari!

Minum 'Dingin' anda Away di Hari!

Minum untuk kesihatan anda banyak berbeza daripada minum untuk kesihatan yang baik anda. Apabila minum organik buah-buahan segar dan sayur-sayuran mentah anda secara semulajadi meningkatkan sistem imun anda. Organik, segar, mentah, buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi mineral penting dan vitamin yang boleh merangsang penyembuhan dalam badan, yang seterusnya, membolehkan tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri secara semula jadi dari mundur mudah dan mundur teratur.

Takrif makan sihat adalah makan makanan yang mengandungi vitamin dan mineral setiap hari. Sebagai doktor naturopathic, dan seorang pelajar sains ini selama lebih 15 tahun, definisi ini juga termasuk makan makanan yang kaya dengan nutrien semulajadi yang datang dari planet bumi untuk menyuburkan badan kita. Itu sahaja dan yang semua. Oleh itu, apabila anda makan lebih segar, organik, buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin, kacang dan benih, anda melakukan lebih untuk kesihatan badan anda daripada mana-mana pil atau preskripsi ubat boleh lakukan. Sebab makanan ini menyediakan zat kepada tubuh badan adalah kerana mereka adalah sesak penuh dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan setiap hari. Anda tidak boleh mendapatkan vitamin dan mineral dari Pepsi atau Twinkie. Apabila anda makan vitamin dan mineral, badan anda mempunyai lebih daripada apa yang diperlukan untuk mempertahankan terhadap mundur makin berkurangan.

'Biarkan makanan menjadi ubat Mu dan Mari ubat oleh kepada makanan. Ini aksiom purba telah berdiri ujian masa untuk sebab. Apabila anda mempunyai mundur mudah atau mundur perintah, badan anda mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan dirinya sendiri secara semula jadi. Proses penyembuhan tidak boleh mula bagaimanapun, sehingga badan telah diberikan pemakanan yang betul. Apabila badan menerima nutrisi yang betul penyembuhan dirangsang, sistem imun bermula, badan perkelahian kembali dan kesihatan dipulihkan. Oleh itu, resipi di bawah dan bahan yang disenaraikan akan menunjukkan makanan yang boleh membantu badan memulihkan diri sendiri natually.

RECIPE MINUMAN UNTUK SINUS DAN SEJUK VIRUS

Bahan-bahan:

(Ingatlah semua bahan-bahan hendaklah organik untuk formula ini.)

1 keseluruhan lemon - Mengandungi Vitamin K yang meningkatkan sistem imun.
1 sudu besar serbuk Ginger - Menggalakkan berpeluh dengan meningkatkan peredaran.
1 sudu besar Bawang putih serbuk - A antibiotik semula jadi. 4 ulas adalah sama dengan 1 dos penicilin.
1/4 sudu teh Cayenne Pepper - Merangsang proses penyembuhan di dalam badan kerana ia adalah herba perangsang dan juga menggalakkan berpeluh.
2 sudu Raw semburan tidak dituras Madu - Mengandungi enzim yang memulakan penyembuhan dalam badan dan baik untuk penghadaman.
3 cawan air mendidih
Arahan:

Potong limau meninggalkan kulit di buah. Dalam pengisar tuangkan semua bahan-bahan anda termasuk lemon. SANGAT perlahan-lahan tuangkan dalam air mendidih. Pastikan anda benar-benar meliputi pengisar dengan tudung supaya air tidak keluar dari pengisar kerana ia menggabungkan bahan-bahan. Ia adalah penting untuk tidak lebih mengisi pengisar jadi jika anda tidak menggunakan semua 3 cawan air, itu tidak mengapa. Tekan mencairkan tetapan pengisar dan biarkan semua bahan-bahan campuran bersama-sama ke dalam minuman yang boleh dibiarkan pada suhu bilik atau peti sejuk. Ambil minuman ini setiap 2 hingga 3 jam sehingga simptom hilang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar