Rabu, 04 November 2015

Di mana dan Bagaimana Dis-Ease Start?

Di mana dan Bagaimana Dis-Ease Start?

Walaupun kita "di bawah pengaruh" masyarakat kita dan media kita untuk menikmati tabiat tertentu, ini tidak bermakna kita tidak boleh mengubah tabiat ini. Namun, ia tidak bermakna kita perlu bekerja pada membuat perubahan dan menjadi sangat rajin dalam usaha kita. Kerja-kerja ini tidak mudah tetapi; lagi, ia mesti dilakukan untuk mempunyai kehidupan yang berkualiti. Sebuah kehidupan yang berkualiti adalah salah satu di mana kami menikmati diri kita dan keluarga kita.

Berusaha untuk mengubah tabiat buruk tidak mudah, namun, apabila memahami apa tabiat ini boleh membawa juga, mungkin ia akan memberikan anda perspektif tentang mengapa ia begitu penting. Mari kita mula perbincangan mengenai Kitaran Tekanan toksik.

Kitaran Tekanan Toksik mengajar kita bahawa mundur mudah bermula dengan perut, usus, dan hati yang merupakan sauh dalam Kitaran Tekanan toksik. Apabila sauh ini tidak lagi berfungsi dengan baik, ini menyebabkan kesan domino ke seluruh badan. Kitaran ini adalah jadual yang menghuraikan bagaimana ketoksikan dan tekanan memberi kesan kepada keseluruhan kesihatan seseorang.

Apabila penghadaman seseorang yang baik dan makanan yang betul dimakan, asas pemakanan kesihatan yang optimum ditentukan. Apabila fungsi usus dengan betul orang yang boleh menyerap pemakanan mereka, dan apabila usus tidak dibelenggu oleh serpihan toksik dan bakteria berbahaya, orang yang bebas dari tempat pembiakan pelimbahan mundur mudah.

Apabila hati dibebaskan dari kedua-dua tekanan penghadaman dan tekanan usus, ia lebih baik boleh melaksanakan proses detoksifikasi yang amat penting yang memisahkan orang dari mundur mudah seperti kanser, jantung dan kardiovaskular mundur mudah.

Bayangkan jam dan pada nombor satu adalah penghadaman. Maka bilangan 2 pada jam adalah kolon (usus). Bilangan 3 pada jam adalah hati. Apabila bahagian-bahagian badan yang terkena gangguan dan penyakit ini adalah bagaimana domino menjejaskan bermula, kerana ia hanya menunggu masa sebelum seluruh badan pergi ke penurunan. Malangnya, apabila jam hits tengah malam, tidak ada wali wanita seorang bayi dongeng dengan pengangkutan yang indah. Terdapat hanya badan, dimusnahkan oleh toksin menutup sepenuhnya dan akhirnya kematian berikut.

Apabila anda menggabungkan ubat-ubat herba semula jadi dengan pemakanan makanan seluruh badan boleh menyembuhkan dirinya daripada kitaran ganas ini. Kitaran ini menunjukkan betapa mudahnya untuk tubuh untuk berfungsi apabila kita tidak memberi makan pemakanan yang betul. Apabila kerosakan pencernaan ia adalah mudah untuk melihat kesan domino yang akan berlaku kepada badan jika anda tidak makan yang sihat. Kitaran ini benar-benar menunjukkan bahawa kita adalah apa yang kita makan! Namun, anda juga boleh melihat kebenaran dalam kata purba, "Biarkan makanan menjadi ubat Mu dan Perubatan Be Thy Makanan".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar