Rabu, 04 November 2015

Makan Kanan Semasa Penyakit Kronik

Makan Kanan Semasa Penyakit Kronik

Okay tidak dimarahi di sini - ini boleh mendapatkan banyak dan hangat. Jangan biarkan ia membuat anda lemas. Makan yang baik adalah apa yang boleh menyelamatkan kamu di sini. Ia adalah masa untuk mengambil serius pada apa yang anda memasukkan ke dalam badan anda. Ia adalah bahan api di mana badan anda boleh melawan jangkitan dan menyembuhkan. Adakah anda meletakkan dalam makanan premium atau gred rendah? Saya melihat dengan cara ini; Saya lebih suka tinggal ribuan hari lagi dengan tenaga dan semangat dan benar-benar hidup daripada makan gluten atau ding dongs atau ais krim setiap kali saya mahu.

Ya, saya perlu benar-benar memburu restoran saya boleh makan di dalam, tetapi terdapat lebih banyak pilihan sekarang daripada ada yang pernah digunakan untuk menjadi. Saya terlepas beberapa makanan kegemaran saya, tetapi saya lebih suka hidup daripada mereka kekal di atasnya. Dan saya membenarkan diri saya beberapa keseronokan bersalah dari semasa ke semasa. Mereka hanya lebih kerap dan tona turun dari sebelum ini.

Perkara pertama yang pertama - badan anda memerlukan semua tenaga yang boleh, jadi tidak meletakkan apa-apa dadah atau alkohol ke dalam sistem anda. Hati anda sudah melakukan perbuatan perkasa untuk mencuba untuk menapis semua toksin lain yang dihasilkan dari semua patogen dalam badan anda, ia tidak perlu juga menapis 4 gelas wain pada hujung minggu. Juga menjaga pada pengambilan ubat over-the-counter kecuali benar-benar perlu. Ini termasuk, Motrin, Advil, Claritin, dan lain-lain cuba untuk mencari penyelesaian semula jadi atau homeopati alternatif untuk menyelamatkan badan anda.

Kedua, mengambil serius pada diet Feingold sebagai tempat permulaan. Ia tidak cukup menakutkan kerana akan ke gluten percuma, tenusu diet percuma atau Paleo. Pergi ke Feingold.org dan menyemak perkara-perkara utama yang perlu dielakkan.

Dr. Feingold menulis sebuah buku yang berjudul "Mengapa Anak Anda Hyperactive" memperincikan sejarah ini pewarna makanan. Ia adalah menarik - sukacita saya memberikan sinopsis a. Mereka pada asalnya dibuat sebagai pewarna kain daripada tar arang batu di abad ke-18. Terdapat berpuluh-puluh mereka. Mereka membanjiri pasaran makanan dengan mereka pada awal abad dan ia menyebabkan penyakit berleluasa itu dan kematian mereka dikeluarkan mereka semua tetapi 9. Kami adalah satu-satunya negara ditinggalkan di dunia kebaratan yang masih membolehkan mereka dalam makanan. Mereka telah diharamkan di Kesatuan Eropah, Jepun, Kanada, dan lain-lain itu, apabila anda Kraft menjadikan Mac-N-Keju mereka untuk eksport, mereka membuang pewarna dan menggunakan tumbuhan berdasarkan sesuatu, tetapi tidak begitu di Amerika Syarikat induk baik A. Kita katakan "kita suka bahawa pewarna kuning" mendatangkan azab itu kepadamu.

Yang paling penting adalah untuk mengelakkan pewarna ini, bahan pengawet, MSG, fruktosa tinggi sirap jagung, nitrat dan perisa tiruan. Ini tidak bermakna anda akan terlepas pada makanan kegemaran anda, ia hanya bermakna anda akan membeli-belah di kawasan yang berbeza daripada kedai untuk mereka atau membuat pesanan mereka dalam talian jika anda tidak mempunyai sumber tempatan. Sebagai contoh, granola yang anda beli, anda boleh mencari pengganti organik yang tidak menggunakan HFCS atau pengawet. Keropok atau bar ais krim, perkara yang sama. Jika anda tidak dapat mencari mereka dalam seksyen organik kedai runcit anda, kemudian pergi ke kedai makanan kesihatan dan membayar lebih sedikit untuk seketika atau makan mereka kurang kerap. Super Sasaran dan Super Walmart di bandar rumah saya mempunyai jumlah mengejutkan pilihan organik. Melakukan penyelidikan anda.

Bagi perkara pewarna, semua makanan organik menggunakan pewarna makanan semula jadi daripada tumbuh-tumbuhan / sayur-sayuran. Pengawet dan perisa tiruan menggunakan jenis yang sama asas petroleum bahawa pewarna begitu badan kita tidak boleh memproses petroleum itu. Ia berakhir dalam tisu otak menyebabkan semua jenis bahaya neurologi. Anda mahu untuk teori konspirasi, berfikir tentang lonjakan Alzheimer dan Autisme dalam 100 tahun lalu sejak kita telah menggunakan ini dalam makanan dan "memodenkan" diet kita.

Okay, di luar kotak sabun saya sekarang. Menggunakan laman web Feingold untuk senarai semua "helah" nama-nama bahan pengawet. Menggunakan Motrin pewarna percuma adalah lebih baik daripada dengan pewarna contohnya, tapi pengawet benzoate dan perisa tiruan masih membuat anak-anak saya gila. Malah, anak saya begitu sensitif kepada benzoat pada masa itu kita tidak dapat mencari pelindung matahari di dunia bahawa dia tidak akan bertindak balas terhadap. Oleh itu, kita tidak benar-benar digunakan jahitan pelindung matahari di lebih 4 tahun, dengan tidak ada seorang pun terbakar matahari. Satu lagi pantang larang budaya dibukti palsu.

Pergi organik. Saya tahu bunyinya mahal. Setiap langkah ini memerlukan lebih banyak wang. Adakah ia sedikit pada satu masa. Gunakan panduan berikut untuk Dirty Dozen dan bersih 15 untuk memberitahu anda apa yang membeli organik dan apa yang membeli konvensional. Pergi ke pasar petani tempatan anda dan mendapat tawaran yang lebih baik. Berkembang taman anda sendiri dan boleh barang-barang untuk musim sejuk. Adakah bahagian ladang. Terdapat banyak pilihan untuk simpanan, termasuk Azure Standard.

Bersih 15

1. Bawang

2. Jagung manis

3. Nanas

4. Avocado

5. Kubis

6. kacang Sweet

7. Asparagus

8. Mangga

9. Terung

10. Kiwi

11. Cantaloupe

12. Keledek

13. Grapefruit

14. Tembikai

15. Cendawan

Dirty Dozen

1. Epal

2. Saderi

3. lada loceng manis

4. Peaches

5. Strawberi

6. Nectarines

7. Anggur

8. Bayam

9. Salad

10. Timun

11. Blueberry

12. Kentang

Badan anda tidak memerlukan bahan kimia tambahan untuk memproses setiap epal konvensional anda makan. Jika anda membeli konvensional, pertimbangkan rendaman / basuh dengan campuran ekstrak biji anggur dan air untuk membunuh patogen dan basuh kimia dan lilin.

Daging. Menyemak sumber anda untuk daging. Mencari penjual daging tempatan di bandar dan bertanya apa yang ada di dalam daging. Dia mungkin melihat anda lucu atau dia mungkin akan mengejutkan anda dengan menjawab segera. Kedai daging yang paling di seluruh negara telah ditutup, tetapi orang-orang yang tinggal menetapkan diri mereka selain dari kedai runcit daging dengan membekalkan pelbagai percuma, ayam percuma antibiotik, daging lembu diberi makan rumput, kambing dan banyak pilihan lain.

Jika anda tidak akan membuat peralihan kepada daging organik, kemudian mengurangkan pengambilan anda. Terutamanya dalam daging merah. Pergi rumput makan atau pulang ke rumah. Google untuk ladang-ladang swasta yang berdekatan dengan anda bahawa anda boleh membeli daging di langsung pukal. Pasaran petani tempatan anda adalah sumber yang besar untuk ini dalam daging babi, ayam, rusa, kerbau, dan daging lembu rumput makan.

Cuba jus atau membuat shake. Sungguh mengagumkan apa sayur-sayuran organik Juiced boleh lakukan untuk badan anda. Terutamanya jika anda berada di tempat yang rendah atau mempunyai hari yang sangat sukar diterima. Pergi terus ke jus dengan badam atau susu beras dengan sayur-sayuran dan buah-buahan anda. Apa yang anda masukkan ke dalam adalah apa yang anda keluar. Seorang rakan saya menolong suaminya melalui dahsyat penyakit sakit kaki dengan jus lobak merah dan saderi setiap hari. Mereka telah melalui 20 lbs. lobak merah dan 5 lbs. saderi setiap minggu.

Apabila saya mula aku janji ini, saya mengambil penanda Sharpie kepercayaan dan meletakkan X gergasi di belakang dan hadapan mana-mana produk yang anak-anak tidak makan atau digunakan. Dengan cara itu suami saya dan semua orang yang datang rumah (datuk nenek, pengasuh) akan tahu tidak memberikan mereka kepada anak-anak. Kami makan dan digunakan ke atas semua barangan "buruk" dan memberikan anak-anak perkara yang baru segera.

Hanya ingat untuk melakukan langkah-langkah bayi dan tidak mencipta semula roda. Gunakan apa yang ada dan di luar sana untuk memudahkan kehidupan anda dan mendapatkan semula daya hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar