Rabu, 04 November 2015

Beberapa Menyembuhkan Terbukti Kesihatan Menyembuhkan Dan Anti-Penuaan Telah hushed - Mengapa?

Beberapa Menyembuhkan Terbukti Kesihatan Menyembuhkan Dan Anti-Penuaan Telah hushed - Mengapa?

Anda mungkin pernah mendengar sesuatu tentang perkara ini dari masa ke masa, walaupun untuk alasan yang jelas media arus jarang melaporkan mengenainya. Sebagai penyelidikan sedang dijalankan secara saintifik langkah yang dibuat ke arah banyak penawar dalam kesihatan untuk melambatkan atau anti-penuaan dan memanjangkan umur panjang. Boleh dikatakan hampir setiap bulan penemuan kesihatan alternatif baru dijumpai dan beberapa orang-orang "penemuan kesihatan bawah tanah" yang ditindas kebanyakan orang tidak akan tahu tentang mereka. Pada masa yang sama terdapat banyak cuba dan berjaya dalam pecah dari cara lama berfikir kerana kesederhanaan dan rasa tidak puas hati dengan beberapa produk dan perkhidmatan lain yang mereka alami. Oleh itu, penyelesaian alternatif telah sistematik ditindas walaupun diharamkan, dan sebab ini adalah wang. Ini rawatan semula jadi murah mengancam keuntungan perubatan arus perdana dan industri farmaseutikal.

Ia mengenai wang!

Sebabnya: Apa yang akan berlaku kepada pendapatan besar farmaseutikal dan industri perubatan jika orang mempunyai semua maklumat untuk menyembuhkan diri daripada hampir apa-apa penyakit atau masalah kesihatan yang datang bersama-sama? Ini bermakna, semua orang akan menetapkan isu-isu kesihatan mereka sendiri. Tidak sesiapa akan pergi berjumpa doktor untuk apa-apa rawatan perubatan lagi dengan satu-satunya pengecualian untuk kecemasan trauma dan bencana alam. Doktor telah dibakar dalam budaya pemasaran yang bergantung kepada penjualan ubat-ubatan preskripsi sebanyak mungkin. Yang membuat syarikat-syarikat farmaseutikal industri yang paling menguntungkan di dunia, walaupun kebanyakan ubat-ubatan yang tidak berguna dan tidak tanpa kesan sampingan. Mereka sistematik menipu orang ramai untuk berfikir bahawa ubat-ubatan farmaseutikal adalah satu-satunya mengubati.

Seperti dalam penawar alternatif kedua-duanya, industri farmaseutikal dan pertubuhan perubatan, tidak mahu anda tahu tentang kerana penawar yang mudah atau semula jadi apa-apa penyakit yang boleh kos hanya beberapa ratus dolar akan mengancam kehidupan dan pendapatan trilion dolar daripada farmaseutikal dan industri penjagaan kesihatan.

Rawat untuk doktor!

Kesihatan dan kanser paling alternatif maklumat datang dari kumpulan keuntungan kecil atau usahawan berjuang. Beberapa doktor berani untuk memberikan apa-apa maklumat kerana mereka mungkin didakwa penyelewengan atau kehilangan lesen mereka untuk mengamalkan jika mereka banyak yang bercakap dengan sesiapa mengenai rawatan alternatif.

Masih terdapat ramai orang hari ini dengan pergantungan kuat terhadap ubat farmaseutikal. Berita baik ialah anda tidak memerlukan ubat mahal dalam membuat perbezaan itu; terdapat banyak pilihan alternatif dengan kesan yang lebih baik ke atas kesihatan anda. Ia memerlukan pendidikan dan pengetahuan apa produk semula jadi yang ada dan apa yang mereka boleh lakukan kerana pendidikan adalah perlindungan terbaik untuk kesihatan dan kesejahteraan anda. Ia juga memerlukan pemikiran yang anda mahu melakukannya, keazaman, konsisten, dan anda akan mendapat hasil yang positif tanpa kesan sampingan.

Mengapa sebahagian daripada kita semakin tua lebih cepat?

Salah satu proses paling merosakkan dalam penuaan radikal memberi kesan kepada sistem imun dan badan secara umum. Proses ini membawa kepada punca pelbagai penyakit yang berkaitan dengan usia seperti bermulanya Diabetes, Alzheimer, Parkinson, dan lain-lain Seperti yang berumur badan kita kita menyampaikan kuat pada protein berkualiti yang juga termasuk beberapa omega penting - 3 dan 6 asid lemak . Lemak ini adalah penyumbang utama kepada kesihatan yang lebih baik dan panjang umur. Beberapa fakta penting yang lain adalah bahawa badan tidak boleh mengeluarkan lemak penting; mereka hanya boleh datang dari makanan yang kita makan atau daripada suplemen. Formula rahsia lanjutan hidup festival ini menjanjikan banyak, walaupun realitinya adalah logik yang mudah dan lebih daripada ia kedengaran. Makan makanan yang sihat, dapatkan antioksidan yang baik daripada makanan semulajadi, dapatkan omega berasaskan haiwan anda -3 dan 6, tinggal fizikal dan aktif dengan senaman yang baik (berjalan setiap hari). Elakkan bahan kimia dan racun, elakkan ubat-ubatan farmaseutikal dan perubatan sebanyak mungkin. Membangunkan strategi yang berkesan untuk menghadapi tekanan. Pastikan strategi gaya hidup sihat yang akan memberi kesan yang positif kepada panjang umur.

Pasti, kita boleh menuding jari mengapa perkara-perkara yang tidak berlaku atau kita boleh melakukan apa yang perlu untuk mencapai matlamat kita. Ia adalah pilihan, dan pilihan itu adalah terpulang kepada anda. Kejayaan anda dalam melambatkan penuaan terletak pada pilihan yang anda buat; yang bermakna juga tanggungjawab untuk sesiapa sahaja yang mahu mengawal kesihatan / beliau sendiri.

Langkah yang paling penting untuk kehidupan yang sihat adalah perubahan kepada diet yang sihat. Dapatkan maklumat lanjut daripada salinan PERCUMA laporan e-book saya untuk membuat pilihan yang lebih baik!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar