Rabu, 04 November 2015

Apa itu Sistem Reiki Penyembuhan Asli?

Apa itu Sistem Reiki Penyembuhan Asli?

The reiki perkataan bermakna Universal tenaga kehidupan tenaga di mana reiki perkataan bermakna universal dan 'ki' bermaksud kehidupan daya tenaga. Tenaga kehidupan tenaga adalah daya penting dalam semua benda hidup yang membolehkan mereka untuk hidup dan menjadi ayah.

Ia adalah seni yang unik di mana reiki saluran pengamal borang ini pekat tenaga kehidupan tenaga melalui sistem chakra mereka (putaran tenaga yang tidak dapat dilihat di dalam tubuh manusia) tenaga reiki mengalir melalui chakra mahkota dan kemudian berpindah kepada chakra sawit mereka, maka tenaga ini dipancarkan ke healee untuk menyembuhkan sebarang penyakit healee yang mungkin mengalami.

Tenaga Reiki mempunyai ciri-ciri yang menenangkan dan santai; ia adalah Buster tekanan indah. Kebanyakan orang yang menerima rawatan yang tidur dalam beberapa minit penyembuhan. Penyembuhan ilahi berpandu. Ia mempunyai kepintaran semula jadi untuk mengetahui dan sembuh sepenuhnya dan sepenuhnya. Dalam erti kata lain tenaga penyembuhan tahu bagaimana dan apa yang menyembuhkan kita tidak perlu memberi arahan kepadanya tentang bagaimana untuk menyembuhkan tenaga Reiki adalah semua mengetahui dan ia tahu bagaimana untuk sembuh.

Reiki teknik penyembuhan adalah agak mudah dan dengan dedikasi mereka mudah untuk menguasai. Tiada kelayakan pra tertentu yang diperlukan untuk mempelajarinya. Sesiapa yang mempunyai keinginan untuk belajar dan minda yang terbuka boleh belajar reiki. Attunement adalah satu proses di mana pas master reiki kuasa mereka untuk menyembuhkan kepada pelajar. Selepas proses attunement pelajar reiki mendapat keupayaan untuk menyalurkan tenaga dan menyembuhkan diri sendiri dan orang lain dengan berkesan. Biasanya proses attunement itu melibatkan menyeru malaikat dan dewa dan dewi.

Penyembuhan Reiki secara umumnya berlangsung selama satu jam. Pengamal itu dapat merasakan aliran tenaga reiki melalui badan dan menghantar tenaga ini kepada orang yang mendapat sembuh, terdapat simbol rahsia yang digunakan dalam Reiki simbol-simbol ini membantu proses penyembuhan. Reiki Healing Jauh juga boleh dilakukan dengan reiki. Ia adalah mungkin dari jauh menghantar penyembuhan kepada orang itu tanpa healee secara fizikal hadir dengan pengamal reiki ini. Penyembuhan jauh Reiki adalah sangat kuat dan sangat mudah untuk healee kerana mereka boleh mendapatkan penyembuhan di keselesaan rumah mereka.

Chakra adalah roda seperti pusat tenaga dalam tubuh kita terdapat tujuh chakra utama dalam badan manusia mereka Muladhara (chakra akar), swadhistan (plexus sakral), manipuraha (solar plexus), Anahata (chakra jantung), vishudhi (tekak chakra), Ajna (mata chakra ketiga), Sahasrara (mahkota chakra). Kerja chakra ini adalah penting untuk kerja yang sihat di dalam badan manusia. Dengan bantuan reiki kita boleh menyembuhkan dan memulihkan kesihatan dan kesejahteraan kepada semua chakra dan bahagian-bahagian badan dan organ yang berkaitan dengan setiap chakra.

Reiki adalah yang paling penting digunakan untuk berfikiran positif dan manifestasi gol. Reiki memusnahkan semua negatif dalam tubuh, minda dan kesedaran dan membantu dalam membawa pemikiran yang positif kepada kami. Terdapat pelbagai teknik penyembuhan reiki yang membantu dalam manifestasi keinginan seseorang dan manifesting matlamat seseorang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar